Nuffnang Ads

Sunday 6 October 2013

Jubah - Tudung~~~~ Jual,jual jual

Assalamualaikum semua...Selamat Hari Isnin..
haaaa..diwaktu senggang yang ada ni...saya nak amik kesempatan kat sini..nak buat pengumuman sikit...

Lai3...haaaa...saya is baru berjinak-jinak dengan dunia menjual secara online ni...nak kata baru tu x jugak la sebabnya sebelum ni dah buat , cuma sekarang ni mungkin lebih aktif sikit la berbanding sebelum ni...sebelum ni sebab masalah kekangan masa...(mintak2 business ni berjalan lancar...insyaallah...)... :)..jadi sekarang ni nak aktif balik la(maksud aktif di sini juga x semestinya hari2..mohon maaf yer..huhuhu...)...sebab itu saya tinggalkan email & juga hp number bagi memudahkan anda semua menghubungi saya...saya akan uploadkan gamba di dalam blog ini nanti...perlahan-lahan yer akan diupload...oleh itu...if anda nak bergaya dengan collection yang ada ni nanti...boleh la email sya or direct pm di fb saya hokiessss uolss3....Sokongan dari anda semua amatlah saya hargai..sesambil tu tolong promote pada kawan2 sekali yer...sesiapa yang membeli akan mendapat freegif...sesiapa yang tolong promote juga ada freegift nanti...tapi makesure saya tau lah anda tolong buat kan promote kan..kalu tidak cemmane nak kasi gift...hehehehe.....

untuk sebarang pertanyaan , boleh whatssup/wechat/sms saya di 012-3886461 (maaf..tetapi sebarang panggilan telefon tidak akan dilayan melainkan saya yang hubungi anda..cheersss.. :) )
atau boleh email sebarang pertanyaan/oder/etc ke anisshafeera90@gmail.com atau cara lagi senang..direct pm saya di fb saya iaitu sini2...

Terima Kasih semua di atas perhatian/sokongan anda...Insyaallah...

p/s : saya budak baru belajar , sekiranya saya lambat mereply sebarang pertanyaan anda..mohon maaf yer..sebabnyer sye juga bekerja..makan gaji...x boleh nak on9 24jam..tapi insyaallah..saya cuba menjawab sebaik mungkin...
ok tatatata...


No comments:

Post a Comment