Nuffnang Ads

Wednesday, 14 May 2014

ROZITA WELLNESS & SERVICES

Assalamualaikum uolsss...Salam Rabu..
hikhokkkhikhokkk...ok hari ni ahkak jemah nak buat 1 promosi.. #kesmenolongsedaremarejuge#
 Tubuh badan merupakan salah satu aset yang amat penting bagi semua orang.
Kami di Rozita Wellness & Services menyediakan
1) Perkhidmatan Rawatan Kecantikan
2) Rawatan Urutan Selepas Bersalin
3) Urutan Tradisional Melayu
4) Bertungku
5) Hot Stone
6) Mandi Herba
7 ) Bertangas
8) Sauna
9) Lulur 


 

*****Dengan harga yang berpatutan , juga perkhidmatan terus dari rumah ke rumah.
Untuk maklumat lanjut , boleh berhubung dengan pihak kami
***(Pn Rozita Shahril Sulaiman) di talian 012-3439172

Terima Kasih


p/s : haaaa..jadi kpd anda2 semua...mari la kite mencuba ye...ahkak jemah sendiri dah cuba dah...amboii bile kene urut tu kan...sendawa bukan main..siap buang angin lagi...kihkih....ceh x senonoh...ape lagi..mari lah kita cuba beramai2...perkhidmatan rumah ke rumah lagikk tau..jimat masa ahkak jemah yang pemalas nih...hahahaha.. ;p

4 comments:

  1. Anies : hoihhh..kalu Cik Ta..promosi lagi besar-besaran...hihi...xkan la Cik Ta nk buat promotion gune blog cabuk ni..kuikui

    ReplyDelete
  2. Lama badan ni tak di urut, tak dibelai2. Fiuuhh.. Belanja ena kak. Ekekekek

    ReplyDelete
  3. Ena Syg...boleh2...meh la kat sini...hihi.. :)

    ReplyDelete