Nuffnang Ads

Sunday 14 April 2013

Persediaan??sudahkah saya??

Assalamualaikum,..owh well hello,..
Knp erk tajuk ats ni cam gitu??mih3..
okok..sye nak explain dkt anda2 yg tanyakan saye ttg persiapan perkahwinan sye..serius x larat nak jwb oooo,..O_o..
disebabkan majlis saya lambat lagi , maka anda2 semua janganlah terlampau sangat tanyakan saya mengenai soalan itu.sebab itu semua kerja tuhan kan..kita hanya mampu merancang..
Insyaallah doakan yang terbaik utk saya & tunang saya..
kesian mak ayah saya , anda semua terlampau tanyakan soalan ini pda mereka sedangkan anak mereka ini tidak menyebut langsung mengenai perkataan persediaan dgn mereka...kerana??
masih terlalu awal utk saya semakkan kepala kami untuk hal2 sepeti ini..
Mohon anda memahami kami jua ya..saya x marah anda nak tanya..tpi cukuplah sekiranya saya hanya menjawab sekali shj..x perlu setiap kali jumpa anda tanya soalan yang sama ya.. :)
juga tidak perlu sebar2 fitnah yang bukan2 mengenai saya dan keluarga sya..
ibu bapa saya dah ajar saya sebaik mungkin , perkara yang buruk hanyalah dari diri saya sendri sebagai anak kerna masih lagi belum cukup memahami makna kehidupan agaknye,..T_T..
jangan sesekali anda salahkan ibu bapa saya dengan mengata bukan2 yer,..WELLo...
peaceeee...senyum sikit..babai

No comments:

Post a Comment