Nuffnang Ads

Thursday 3 January 2013

Mencantikkan Blog

Assalamualaikum semua , cewahh..dh mcm cikgu sekolah pulak rasa..hehehe

Disebabkan ni blog ke-3 saya , saya berazam untuk sentiasa hupdate.. (perhatian , sentiasa bukan bermakna setiap hari , tapi ikut waktu free..hehehe.. :P )
Jadinya , tadi dgn perasaan berkobar nya , rewind balik cara2 nak cantikkan blog @ walopun blog saya x cantik kan.. (ade aku kisah?? , harus x..huhu..  ), otak ni kan d tepu , usia d meningkat..mane nk ingat lgi website2 yg boleh kite rujuk untuk design INCIK BLOG kite , hehehhe..
maka dengan penuh semangat menghadap PAK CIK GOOGLE dan mencari , ahahhh!! akhirnya jumpa!!!
saya dgn website ni sbb owner nyer ajar dgn detail , so x payah pening2 dah nak cari tmpat lain..
Ni la link dye...kengkawan sile rujuk jugak if nak cantikkan  INCIK BLOG korang yeeah..
Credit to 
" http://yapinkywinky.blogspot.com/2011/12/tic-toc-your-own-face.html". & 
" http://widgetindex.blogspot.com/2010/10/my-note-muslimah-10.html"
Tanpa anda siapalah blog saya!! hahaha..
So pda sesiapa yang terasa nak belajar cara2 cantikkan blog korang , boleh buat aktiviti singgah menyinggah dkt sini..ehehhehe
Terima Kasih.. :)


No comments:

Post a Comment