Nuffnang Ads

Sunday 6 January 2013

Menjelang hari 1 stage of me.. :P






Tik Tok , Tik Tok...tggal lagi brp hari je lgi rupenye hari 1-stage aq dah nak smpai rupanya..aq baru kire sebab tadi my beloved mother yang ingatka, kalau x hado..eheheheheh
Bermula la episod ibu kesayangan ku mula membuat checklist..check3..check it out...yuhuuu..
aku rase aku agak  bertuah sbb murah rezeki, ade sdra mara, n jiran2 yg men "offer" diri nk sponsor itu dan ini..dari segi penghasilan hantaran, saudara aku yang disebut nama sebagai Kak ITI @ Mak ITI..hehehe..mtk jasa baik dan pertologan untuk buat hantaran aku..dye pon dgn rela dan senang hati nyer kate dye boleh buatkan..alhamdulillah...time kasih daun keladi.. :)
Pelamin mini pon aku buat jgk tpi tdk membazir duit tempah menempah yer..sume itu hanya buat sendiri SAHAJA..buat sendiri..xperlu membazir..guna sahaja apa yang ada...teretttt..hehehehe.. (berjimat itu penting , kaen nk pkai bnyak duett..PENING)..pital skjp aq rase..uhuhuhuhu
ade yg dengki cakap aku ni poyo lar nk berpelamin mini bagai..Hmm lantak lar org nk kate ape, yg penting aku x mintak duit org..X salah  kite nk wat yg terbaik utk majlis kite,.bkn niat nk menunjuk2 or riak..

Tu la manusia, kite wat majlis kecik2 pon org mengata, wat besar2 pon org nk kate jugak( Mulut manusia yang BERHATI BUSUK DAN BERSIFAT DENGKI memang akan sentiasa berbunyi..xkuasa mak nak layan,makan lolipop lagi baik..:p) ..
Semoga apa yang dirancang dan  majlis berjalan dengan lancar dan berlangsung dengan baik..INSYAALLAH & AMIN... 

Gambar-gambar akan dimasukkan kemudian..xley masok sekarang sebab xd capture pon , hahaha..gedik sangat yer anis nih!!!
so nnti tggu jerla ye sume2..insyaallah..gamba2 akan dimasukkan nnti beserta dgn explanation...uhukkk3..kelas kau jah..ko hingat ko artis nk buat press bagai..uwahahahahaha...
x kisahla nok..jnji mak jah bahgie..so for the picture..stay tuned!!!
gud bye bebeh..
<3


No comments:

Post a Comment